חיפוש

סליחה תקלה, חרק שחקים

אני דוחה ביממה את פרסום הרשימה החדשה כדי לספר על תקלה בלתי צפויה שהתרחשה באתר. בעקבות התקלה נגרמו שני נזקים. אחד קטן יחסית: אבדו שלוש תגובות (כולן לפוסט האחרון, "שירים לאורי"), ואחד קצת יותר משמעותי: אבדה כל רשימת המנויים.

למנויים הוותיקים שקוראים במקרה או לא במקרה את הפוסט הזה אני מציע – אם בא להם כמובן – לחדש את המנוי. לכל השאר – אם מתאים כמובן – לעשות מנוי. כל מנוי, ישן שמתחדש או חדש לגמרי, ישמח אותי מאוד.

כפתור המנוי מופיע מצד שמאל. כל מה שצריך לעשות זה להכניס את כתובת המייל שלכם לתיבה וללחוץ על הכפתור "שלח". תקבלו מייל שיבקש מכם לאשר את המנוי.

כדי שהפוסט לא יהיה טכני לחלוטין מצורף לו שיר קטן שכתבתי לפני כמה שנים, ונכלל בספרי "מוזיקה חדשה" (חרגול עם עובד 2008). אולי חלק מכם מכירים אותו. השיר עוסק באהבה לשירה, לכתיבתה ולקריאתה, כך שהוא נראה לי מתאים. שמו של השיר, "חרק שחקים", גורם לי להוסיף הערה קטנונית. הדרך הנכונה להגות את המילה הראשונה בשם השיר היא בשני סגולים, חֶרֶק, כמו פֶּרֶק בספר או חֵדֶק של פיל. וכמו שחֶבֶל הופך ברבים לחֲבָלִים, ככה חֶרֶק הופך לחֲרָקִים. האמת היא שאין לי שום התנגדות לצורת ההגיה המקובלת של המילה – חָרָק – אלא שבשיר הזה מדובר דווקא בחֶרֶק. ולא בסתם חֶרֶק אלא בחֶרֶק שְחָקִים, כלומר מין פרפר או זבוב, ואולי צרעה או דבורה, שמעופף בין הכוכבים.

CCF22112010_00000

3 תגובות

  1. השיר יפהפה, אפילו שאיני יודעת מהו שבב ירח או חרק שחקים.
    ניסיון יפה לשלב בין העבר לבין העתיד בין הרומנטיקה לבין ההייטק. מקסים.
    יש שירה גם תהיה…
    שושנה

  2. שלום אלי,
    1 לגבי התקלה,המסקנה המובנת מאליה היא,שיש ליצור מידית אלטרנטיבה של גיבוי מערכתי.אני מניח שאנשי המקצוע הטכניים של המערכת,פועלים ליישום הזה,ובהקדם.
    2 טוב..בינתיים,פיצית בשיר 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *